Науково-методична проблема:

/Files/images/Yv9DUoGNTiU.jpg«Впровадження особистісно-орієнтованих та інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес для різнобічного розвитку і саморозвитку учня».

Мета МР: надання ефективної допомоги вчителям і класним керівникам у покращенні організації навчання та виховання школярів, узагальненні й запровадженні передового педагогічного досвіду, збільшенні теоретичного рівня й педагогічної кваліфікації вчителів і керівництва ліцею.

Методична робота – це основний вид освітньої діяльності, сукупність заходів, що проводяться вчителями з метою оволодіння методами та прийомами навчально-виховної роботи, творчого застосування їх на уроках та в позакласній роботі, пошуку нових, найбільш раціональних та ефективних форм і методів організації, проведення й забезпечення освітнього процесу.

Одним із головних завдань адміністрація ліцею вважає активізацію методичної роботи з учителями, тому спрямовує свої зусилля на розвиток ініціативи і творчого пошуку вчителів, на вивчення передового педагогічного досвіду, вибір оптимальних методів, форм і засобів навчання.

Створити методичний кабінет у ліцеї – творчу лабораторію для вчителя й учнів, організувати методичну роботу з усіма її ознаками: варіативністю, цілеспрямованістю, полі структурою, критеріальністю – з метою максимального використання фахових, творчих потенційних можливостей учителів, прогнозування їх подальшого розвитку, формування власного портрета та іміджу – одне з важливих завдань сьогодення.

Учителі Межиситського ліцею визначили на підставі вивчення науково-теоретичних положень основні принципи навчання і виховання:

־ забезпечення розвитку й саморозвитку особистості учня;

־ надання кожному учневі, виходячи з його здібностей, інтересів, можливості реалізувати себе в навчальній діяльності;

־ створення умов для вивчення пізнавальної активності учнів.

Для досягнення цієї мети:

־ використовувалися різноманітні форми та методи організації навчальної діяльності, орієнтованої на конкретного учня;

־ створювалася атмосфера зацікавленості кожного учня в роботі класу;

־ здійснювалося стимулювання учнів до висловлювань, використовування різних способів виконання завдань без страху помилитися, дати неправильну відповідь;

־ здійснювалася підтримка учня в його бажанні знаходити свій спосіб роботи;

־ створювалися педагогічні ситуації на уроці, що дають змогу кожному учневі виявляти ініціативу, самостійність у роботі.

Метою діяльності школи стало створення умов, що сприяють формуванню компетентної особистості з розвинутою потребою у самореалізації та самовдосконаленні, з гуманістичним світосприйняттям, почуттям відповідальності за долю України, її народу.

Сьогодні перед нами, учителями, стоїть головне завдання «Підвищення свого педагогічного рівня навчання й виховання школярів». Не кожен учитель з об’єктивних причин уміє це робити, і тут на допомогу має прийти цілеспрямована методична робота, що ґрунтується на чітких наукових засадах. Методична робота у ліцеї проводиться у трьох формах – колективній, груповій та індивідуальній. Структура методичної роботи на навчальний рік затверджується наказом по школі. Домінуючою організаційною формою в системі методичної роботи є методичне об’єднання вчителів. Їх у школі – 4. Дирекція ліцею спрямовує роботу методоб'єднань у русло дійової допомоги вчителю в підвищенні його фахової майстерності. Методоб'єднання є трибуною сповідей і планів, роздумів і дискусій певного фаху. У діяльності методичних об’єднань використовуються різноманітні види робіт: заслуховування і обговорення доповідей, проведення відкритих уроків, взаємовідвідування навчальних занять, біографічні огляди, практичні заняття з учителями, проведення семінарів, практикуються також рольові ігри, «круглі столи» тощо.

/Files/images/Структура МО.jpg

План методичної роботи Межиситського ліцею Самарівської сільської ради Ковельського району Волинської області на 2023-2024 н.р.

План методичної роботи Межиситського ліцею Самарівської сільської ради Ковельського району Волинської області на 2022-2023 н.р.

Організація неперервної педагогічної освіти кадрів. Методична робота. 2020-2021 н.р.

Кiлькiсть переглядiв: 381

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.